Kurumsal Pazarlamanın Yeni Anlamı
Kurumsal Pazarlamanın Yeni Anlamı "Etkinlik Yönetimi" ETKİNLİK, ETKİNLİK YÖNETİMİ, EVENT, EVENT MANAGEMENT, MARKA, MARKA YÖNETİMİ, BRAND, BRAND MANAGEMENT, PAZARLAMA İLETİŞİMİ, MARKETİNG COMMUNİCATİON, 5N1K |
|
|
|
|
Eğitimin İçeriği Nedir? Reklamlar ve haberler satın alma kararı vermek için yetersiz kalmaya başlayınca, iş dünyası da daha fazla satış için yöntem arayışına girişti. Kısa sürede de ürün ne olursa olsun, hizmet nasıl verilirse verilsin önemli olan tüketici ve kullanıcıların deneyim yaşama arzusu olduğu keşfedildi. Özetle markaların kurtarıcısı olan etkinlik, sunduğu fırsatlarla profesyonellerin de favorisi oldu. Uluslararası markalar ile çalışan, global pazarlarda söz sahibi olmak isteyen, gençlere yönelik hizmetleri yöneten, akıllı teknoloji ürünleri sunan, dayanıksız tüketim işinde olan ve markasını yüceltmek için çıkış arayan profesyoneller için “ısmarlama” bir eğitim. |
|
Katıldıktan Sonra Neleri Yapabilir Hale Geleceğim? Katılımcılar genel olarak; işyerlerindeki çalışma ve üniversitedeki sınıf arkadaşlarının “rakip” olduğu gerçeğini kavrayacak, kariyerinde ilerlemek için rekabet gücünü arttıracaktır. Çevrelerindekiler ile iyi bir iletişim kurmanın, yenilikçi düşünmenin, sorunların üstesinden gelmenin, dışa dönük olmanın, kendi kendine yetmenin, becerilerini geliştirme ve mükemmel bir esnekliğe sahip olmanın önemini keşfedecektir. Bu sayede pek çok kapının açıldığını görecek, güçlü bir kişilik edinme yolunda ilerleyecektir. |
|
|
|
|
Bu Eğitim Kimler İçin? – Etkinlik Yönetimi alanında çalışan ve kendini geliştirmek isteyenler – Etkinlik Yönetimi konusunda hizmet veren şirketlerde çalışan ve staj yapanlar – Pazarlama iletişimi alanında kişisel gelişime önem veren çalışanlar ve stajyarler – Kurumsal İletişim departmanlarında görev yapan ve yükselmek isteyenler – Marka yönetimi alanında kendi işini kurmak isteyen deneyimli profesyoneller – Bireysel ve kurumsal etkinlikler düzenleyecek deneyimli-deneyimsiz girişimciler |
|
Peki Bu Eğitimde Hangi Konulara Değinilecek? – Etkinlik nedir, ne işe yarar, bana ne fayda sağlar – Etkinliklerde yenilikçi olmayı ve kendini tekrardan uzak durmayı – Fikirden projeye geçerken SMART ve DRIVE yaklaşımları – Başarılı bir etkinliğin şifresi: 5N1K – Etkinliğin başarısı için sözleşme ve satın alma süreçleri – Sipariş listesi hazırlamak ile bütçe yapmanın farkını kavrayacaklardır. |
|
|
|
|
24-25 Kasım 2016 (09:00 - 17:30) DoubleTree by Hilton Moda İstanbul |
|
|
|
|
|
Copyright © 2016 B Bosphorus / Boğaziçi Istanbul Turkey
Unsubscribe View this email in your browser
Pour publier un message, envoyez-le à :
_________________________
adetrap.traput@blogger.com
_________________________
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire