15. Bosphorus Yönetici Asistanlığı Zirvesi
15. Bosphorus Yönetici Asistanlığı Zirvesi15th Bosphorus Executive Assistant Event"Zirvedeki İsimlerle Üst Düzey Yönetim Asistanlığı ve Yönetim Teknikleri" |
|
11 Kasım Cumartesi / Divan Istanbul |
|
Konuşmacılar:- Nuray Çağlar Zirve Koordinatörü / Profesyonel Yönetici Asistanı // (32 Yıllık Sabancı Holding CEO Asistanı) - Sevda Karahülagü Pegasus Hava Yolları // Sayın Ali Sabancı'nın Asistanı - Elif Ongan Coca Cola İçecek // Executive Asistant to CEO - Caner Baykara Sabancı Holding // Kurumsal İletişim Müdürü - Aslı İçözü // Tiyatro Sanatçısı ve Eğitmen - Hülya Yaatası Doğan Holding // Yönetim Kurulu Başkan (E) Asistanı Kültür Bakanlığı Geleneksel Sanatlar Sanatçısı (Panelist) - Aslı Mutaf Esas Holding // Yönetim Kurulu Başkan ve Başkan Vekili Asistanı (Panelist) - Nilgün Yolalan Eczacıbaşı Topluluğu // Sayın Faruk Eczacıbaşı'nın Asistanı (Panelist) - Zeynep Arseven Citibank // Türkiye CEO Asistanı |
|
Farkındalık, fark yaratmak, yetkinlik, modern yönetim ve inovasyon artık Yönetici Asistanlarının dünyasında var olan rutin fonksiyonlar haline geldiler. Dijitalleşen iş süreçleri işletmelerde Yönetici Asistanının görev tanımını bambaşka boyutlara taşıdı. Yeni Endüstri devrimi ile küresel bazda tüm sektörel ve mesleki gelişmelerin farklı yansımalarını, spesifik sonuçlarını, dünyanın çeşitli bölgelerinde ileri organizasyonlarca kabul görmüş dijital iş akış uygulamalarını takip ederek ekonomi ve iş dünyamıza entegre yorum katmayı amaçladığımız zirvemizde, Yönetici Asistanlığı kavramının tüm teknoloji uyumlu güncel bileşenlerini know how paylaşımına açmak istedik. Zirvemizde amacımız konuşmacıların ve katılımcıların tümünün yönetici asistanlığı mesleğinin emektarları olan ve yine her biri çeşitli sektörlerin önde gelen kuruluşlarının asistanları ve yöneticileri ile interaktif bir ortamda, bilgi ve deneyimlerin paylaşıldığı, yeni vizyon ve farklı bakış açılarının kazanıldığı bir platform oluşturarak kavrama özel sosyal bir inovasyon ağı içerisinde "biz bize" konseptini yaratabilmektir. Bu sayede programımız zirve final raporuna da nitelikli bir katma değer etkisi sağlayacak ve sektör adına mesleğe özel mükemmel bir somut çıktı, kaynak yayın ve rafine bir sosyal paylaşım ağı kazanımına imkan verecektir. |
|
Anahtar Konular: Asistanlık Nedir? Ofis Yönetimi Kişisel İmaj Diksiyon Beden Dili Protokol Ve Nezaket Kuralları Gelismis / İleri İletişim / İş İlişkileri / Algı Yönetimi Yazışma Ve Sunum Teknikleri Bilgisayar Teknolojisi Ve Sosyal Medya Kullanımı Zaman Yönetimi Ve Yaratıcı Problem Çözme Organizasyon Düzenleme Seyahat Planlama Toplantı Planlama Etkinlik Planlama Takvim Yönetimi Panel:Mesleğinde Zirveye Ulaşmış Kişilerden Sırlar Asistan Yol Haritası …Ve Her Zaman Karşımıza Çıkan Sürprizler |
Program Akışı 09.00 – 09.40 Ne yaptık? Ne yapıyoruz? 09.40 – 10.20 Assistanın Yol Haritası 10.20 – 11.00 Kişisel İmaj 11.00 – 11.20 Kahve Arası 11.20 – 11.50 Organizasyon Teknikleri 11.50 – 12.30 Gelismiş / İleri İletişim / İş İlişkileri / Algı Yönetimi 12.30 – 13.45 Yemek Arası 13.45 – 14.15 Stres Yönetimi 14.15 – 15.00 Organizasyon Teknikleri 14.15 – 15.00 Kahve Arası 15.20 – 17.20 Moderator Eşliğinde Bir Konu Üç Konuk: "Mesleğinde Zirveye Ulaşmış Kişilerin Sırları" 17.20 – 18.00 Kapanış Kokteyli ve Networking |
|
Kayıt ve Ayrıntılı Bilgi: 0 850 302 5118 - 0 555 422 9595 |
|
unsubscribe Bu etkinlik duyurusu tarafınıza adetrap.traput@blogger.com adresi ile üye veritabanımızda yer aldığınız için gönderilmiştir. 08:11:47 3.10.2017 tarihinde davet bilgisi amacıyla gönderilmiş etkinlik bültenimizi gelecekte almak istemiyor ya da farklı bir kanala yönlendirilmesini istiyorsanız lütfen maille bildiriniz. |
|
|
Pour publier un message, envoyez-le à :
_________________________
adetrap.traput@blogger.com
_________________________
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire