Üst Düzey Yönetici Asistanları için Protokol, Sunum, Networking ve Yönetim Becerileri
Rezervasyon: 0216 606 40 93 |
| |
| Üst Düzey Yönetici Asistanlığı Profesyonellik Programı |
|
|
| 22 Şub Cmt | Çevrimiçi İnteraktif Eğitim Programı Banka Yönetim Kurulu Asistanı Sn. Yeşim Ay Güveli tarafından 12:00 - 17:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. |
| |
| Rezervasyon: 0216 606 40 93 |
|
|
| Bu Etkinlik Hakkında
ÜST DÜZEY YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI EĞİTİM PROGRAMI ( 4 MODÜL)
Eğitimin Amacı: Profesyonel iş dünyasında üst düzey yönetici asistanı rolünü sürdürebilir kılabilmek için fark yaratmak, verilen işe değer katmak, değer yaratmak, değişim, dönüşüm, kişisel değişim içinde yöneticinize yol arkadaşlığı yapmak ve asıl önemlisi, bilgi ve tecrübe paylaşımı amaçlanmaktadır. |
|
| MODÜL 1 YÖNETİCİ ASİSTANININ TEMEL ÖZELLİKLERİ VE ÇEŞİTLERİ Yönetici Asistanının Tanımı Yönetici Asistanı Karakterleri Yönetici Asistanının Yöneticiyi Temsil Etme Yeteneği Yönetici Asistanının Sorumluluk Alanları YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA İLETİŞİM BECERİLERİ Telefonda İletişim – Vaka Çalışmaları Yazılı İletişim – (Örnek Yazışmalar – İş Mektupları- Örnek e-mailler ) Sözlü İletişim Sözsüz İletişim (BEDEN DİLİ) YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA ETKİN DİNLEME İyi Bir Dinleyici Nasıl Olunur ? İletişimde Dinlemenin Önemi Etkin Dinlemenin Becerileri (Vaka Çalışmaları) Doğru Soru Sormanın Önemi Yüzyüze İletişimde Dikkat Edilmesi Gerekenler MODÜL 2 PROTOKOL GÖRGÜ KURALLARI · Ziyaretçi Karşılama Ve Ağırlamada Dikkat Edilmesi Gerekenler Yemeklerde Görgü ve Nezaket Resmi Protokolde Giyim Kuralları Protokolde Çiçek Kurumsal Dünyada İmajın Önemi ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ MODÜL 3 YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA ORGANİZASYON BECERİLERİ Seyahat Organizasyonu Toplantı Organizasyonu ve Planlama (Örnek Top Planlama) Digital Dünyada Toplantı Organizasyonu Toplantı Masa Düzenlemeleri Şirket içi / Şirket dışı Davet Organizasyonu İŞ HAYATINDA NETWORKING SİZE KAZANDIRACAKLARI MODÜL 4 YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA ETKİLİ ZAMAN YÖNETİMİ STRES VE KRİZ YÖNETİMİ Kişisel Stres Yönetimi Örgütsel(şirket içi) Stres Yönetimi Zor Kişiler İle Başa Çıkabilme ve Problem Çözebilme Duygu Yönetimi ( üzüntü – kızgınlık … olumsuz duyguların yönetimi) Stres Altında Çalışma ve Karar Verebilmek |
|
|
| Rezervasyon: 0216 606 40 93 |
|
|
| Acıbadem Mahallesi Çeçen Sokak. Akasya AVM Kule A Blok Kat: 23 Üsküdar İstanbul Telefon: 0216 606 40 93 |
|
|
| Bu bilgi maili 00:52:25 saatinde adetrap.traput@blogger.com adresinize gönderilmiştir. 17.02.2025 tarihinden itibaren e-posta almak istemiyorsanız bu maili yanıtlayarak bilgi vermeniz yeterli. |
|
|
| |
Pour publier un message, envoyez-le à :
_________________________
adetrap.traput@blogger.com
_________________________
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire