Müşteri İstihbaratı Tahsilat ve Risk Yönetimi 12 Nisan - Hilton Esentepe - Yerinizi Ayırtın
Müşteri İstihbaratı, Tahsilat ve Risk Yönetimi Eğitim Programı |
|
|
| 12 Nisan Cumartesi | DoubleTree By Hilton - Esentepe Sn. Bülent BAŞAR tarafından 10:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. |
|
|
| Rezervasyon: 0216 606 40 93 |
|
|
| Dilerseniz bu eğitimi kurumunuz ihtiyaçlarına göre revize edip ve sadece kurumunuz çalışanları için özel olarak organize edebilmekteyiz. Kurumsal eğitim ihtiyaçlarınız için 0216 606 40 93 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz. |
|
|
| Bu Etkinlik Hakkında Eğitimin Amacı: Satış süreci birçok işletmede uygulananın aksine kesintisiz ve bütünsel bir süreçtir. Bu bütünselliğin arkasında yatan temel fikir, ürün ya da hizmet sunulacak müşterinin araştırılması, bulunması ve anlaşma imzalanması ile başlayan ve bedelin tahsil edilmesi ile sona eren bir bütünlükte yürütülmesini ifade etmektedir. Bedeli tahsil edilmemiş ya da bedeli kadar bir teminat alınmamış bir satış, asla gerçek anlamda bir satış değildir. Olsa olsa ürün ya da hizmetin sunulmuş ya da dağıtılmış olmasıdır. Bu anlamda işletme tamamen risk altındadır. Eğitim katılımcılara; firmaların finansal beklentilerine uygun olarak, kayıpsız ve öngörülen zamanda bir tahsilât sürecinin yaratılmasını sağlayacak temel bilgi ve iletişim süreçlerini benimsetmeyi amaçlamaktadır. Eğitimin İçeriği:
Satış Faaliyetlerinin Tanımlanması ve Satış Süreci Analizi
Satış Nerede Başlar? Nerede Biter?
Satış Sunumlarında Fiyat Vade İlişkisi ve Tahsilata Etkisi
Müşterinin Elde Edeceği Ekonomik Değer Analizi
Satış Görüşmelerindeki Etkinliğin Tahsilât Sürecine ve Kalitesine Etkisi
Müşterilerin Finansal Sorunlarıyla Başa Çıkma ve Kriz Yönetimi
Tahsilât Kalitesini Belirleyen Temel Faktörler
Tahsilât Sürecinde İletişim Seviyesinin Önemi, Etkileme ve İkna Becerisi
Tahsilât Kalitesinin İşletme Karlılığına Olan Etkisi
Tahsilât Şekline Göre Satış Şekilleri
Tahsilât Sürecinde Kurum İçinde Yardımlaşma ve İşbirliğinin Önemi
Tahsilâta Olumlu Etki Eden İletişim Modeli "Duygusal Borçlandırma Tekniği"
Müşteri Türleri ve Özelliklerini Doğru Anlamak
Tahsilât Sürecinde Karşılaştığımız Müşteri Oyunları ve Geliştirmemiz Gereken Karşı Tutumlar
Satışta Risk Nedir? Nerede Başlar? Nerede Biter? Ve Nasıl Yönetilir?
Çok Satmakla Güvenli Satış Yapmak Arasındaki İnce Çizgiyi Anlamak
Müşteri İstihbaratının Önemi ve İstihbarat Şekilleri
Banka, Piyasa ve Referans İstihbaratları Nasıl Yapılır? Nasıl Değerlendirilir?
Müşteri Araştırmasında Satış Temsilcisi Gözlem ve Değerlendirmeleri Neden Çok Önemlidir?
Müşteri Ziyaretlerinde Dikkat Edilecek Hususlar
Satış Yönetiminde Yeni Başarı Kriteri "Müşteriyi Doğru Kredilendirme"
Kredili Satışlarda Hangi Müşteri, Ne Kadar Kredilendirmeyi Hak Eder?
Müşterilerin Firma Unvanları ve Ortaklık Yapılarındaki Değişimlerin Önemi
Yeni Nesil Veri Tabanlı İstihbarat ve Tahsilat Yöntemleri
Müşteri Kaybı Yaratmadan Riskleri Yönetebilmek
Ödeme Zorluğuna Düşen Müşterinin Yönetilmesi "Erteleme-İade-Temdit-Barter Uygulamaları
Risk Yönetiminde Müşteri İçin "Alarm Sinyalleri"
Cari Hesap ve Açık Hesapların Takibi ve Cari Hesap Mutabakatlarının Önemi
Tahsilât Kalitesinin Ölçümlenmesi, Vade Kaçakları ve Ortalama Vade Hesapları |
|
|
| MasterClass
Acıbadem Mahallesi Çeçen Sokak. Akasya A Blok Kat: 23 Üsküdar İstanbul Telefon: 0216 606 40 93 Bu bilgi maili 7:34:50 AM saatinde adetrap.traput@blogger.com adresinize gönderilmiştir. 4/2/2025 tarihinden itibaren e-posta almak istemiyorsanız bu maili yanıtlayarak bilgi vermeniz yeterli.
|
|
|
|
|
Pour publier un message, envoyez-le à :
_________________________
adetrap.traput@blogger.com
_________________________
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire