Sn. Yeşim Ay Güveli ile Üst Düzey Yönetici Asistanları için Protokol, Temsil ve Yönetsel Beceriler Geliştirme
22 Aralık Pazar | Üst Düzey Yönetici Asistanları İçin | Protokol, Toplantı Yönetimi, İletişim ve Yönetsel Beceriler Geliştirme Eğitim Programı(Sertifikalı) | | Çevrimiçi - İnteraktif | | Eğitmen: Sn. Yeşim Ay Güveli Banka Yönetim Kurulu Asistanı |
|
| Yerinizi Ayırtın: 0216 606 40 93 | Profesyonel iş dünyasında üst düzey yönetici asistanı rolünü sürdürebilir kılabilmek için fark yaratmak, verilen işe değer katmak, değer yaratmak, değişim, dönüşüm, kişisel değişim içinde yöneticinize yol arkadaşlığı yapmak ve asıl önemlisi, bilgi ve tecrübe paylaşımı amaçlanmaktadır. | Değinilecek Başlıca Konular | MODÜL 1
YÖNETİCİ ASİSTANININ TEMEL ÖZELLİKLERİ VE ÇEŞİTLERİ Yönetici Asistanının Tanımı Yönetici Asistanı Karakterleri Yönetici Asistanının Yöneticiyi Temsil Etme Yeteneği Yönetici Asistanının Sorumluluk Alanları
YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA İLETİŞİM BECERİLERİ Telefonda İletişim – Vaka Çalışmaları Yazılı İletişim – (Örnek Yazışmalar – İş Mektupları- Örnek e-mailler ) Sözlü İletişim Sözsüz İletişim (BEDEN DİLİ)
YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA ETKİN DİNLEME İyi Bir Dinleyici Nasıl Olunur ? İletişimde Dinlemenin Önemi Etkin Dinlemenin Becerileri (Vaka Çalışmaları) Doğru Soru Sormanın Önemi Yüzyüze İletişimde Dikkat Edilmesi Gerekenler
MODÜL 2
PROTOKOL GÖRGÜ KURALLARI Ziyaretçi Karşılama Ve Ağırlamada Dikkat Edilmesi Gerekenler Yemeklerde Görgü ve Nezaket Resmi Protokolde Giyim Kuralları Protokolde Çiçek Kurumsal Dünyada İmajın Önemi
ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ Etkili Sunumun Kuralları Etkili Sunum içeriğinin Oluşturulmasının Önemi Sunum Tekniklerinde Renk Kullanımı
MODÜL 3
YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA ORGANİZASYON BECERİLERİ Seyahat Organizasyonu Toplantı Organizasyonu ve Planlama (Örnek Top Planlama) Digital Dünyada Toplantı Organizasyonu Toplantı Masa Düzenlemeleri Şirket içi /Şirket dışı Davet Organizasyonu İŞ HAYATINDA NETWORKING SİZE KAZANDIRACAKLARI Yönetici Asistanlarına Gelişim Önerileri
MODÜL 4
YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA ETKİLİ ZAMAN YÖNETİMİ Zaman Yönetimi Eksikliği Sebepleri Zamanı İyi Planlama (vaka çalışmaları) Zaman Yönetimi Matrisi Ajanda Yönetimi
STRES VE KRİZ YÖNETİMİ Kişisel Stres Yönetimi Örgütsel(şirket içi) Stres Yönetimi Zor Kişiler İle Başa Çıkabilme ve Problem Çözebilme Duygu Yönetimi ( üzüntü – kızgınlık … olumsuz duyguların yönetimi) Stres Altında Çalışma ve Karar Verebilmek |
|
| Yerinizi Ayırtın: 0216 606 40 93Bu eğitimi kurumunuza özel olarak organize edebilmekteyiz. Detaylar için bizi arayın. | M a s t e r C l a s s © T ü r k i y e |
|
|
| Bu ileti adetrap.traput@blogger.com adresinize 20.12.2024 tarihinde ve 08:03:57 saatinde gönderilmiştir. Tekrar mail almak istemediğiniz taktirde bu maili yanıtlayarak bilgi vermeniz yeterli. |
|
|
|
|
Pour publier un message, envoyez-le à :
_________________________
adetrap.traput@blogger.com
_________________________
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire