Lorsqu'un homme mange ,boit, jouit des resultats de son travail, c'est un Don de Dieu ....................

lundi 12 décembre 2016

Durağan Piyasaların Yönetim İpuçları

Durağan Piyasalarda Yönetim İpuçları

Uygulanabilir Bilgi ve Pratik Yönetim Stratejileri İçeren

Seminer ve Sempozyum Programlarımız
Sektör Devlerinin Sunumları ile...

Boğaziçi Eğitim / Bosphorus Conferences / 90 216 422 9595

Ayın Programları

12. Maliyet Düşürme Stratejileri Zirvesi

Maliyet Düşürme ve Yönetiminde En İyi Uygulamalar


Tarih: 14 Aralık 2016 / Saat: 09:00 - 17:30  Yer: Barbaros Point Otel Beşiktaş/İstanbul

Konuşmacılar:

 

-Dr.Hakan Çınar / Ünsped Gümrük Müşavirliği ve Lojistik Hizmetler / CEO
-Fırat Devecioğlu / Düzey Pazarlama- Koç Holding / Satış Geliştirme Müdürü
-Kadir İşcan / British American Tobacco / Satınalma Müdürü
-Emre Eymür / Colin's / Global Perakende Gelişim Müdürü
-Çağrı Arıcan / Borusan Lojistik / Süreç Geliştirme Müdürü
-Albdülhamit Akçay / Nuh Çimento/Uluslararası Satış ve Pazarlama Direktörü
-Ersan Meriç / Türk Telekom/Tedarik Yönetimi ve Geliştirme Direktörü
-Belgin Işık Çelik / Danone Baby Nutrition Turkey/Tedarik Zinciri Direktörü
-Derman Aydoğan / HAVI/Lojistik İş Geliştirme Direktörü
-Haluk Selvi / Yönetim Danışmanı

13. Üst Düzey Yönetici Asistanlığı ve

Yönetim Teknikleri Zirvesi

10 Aralık 2016 | 09:00 | Barbaros Point Hotel Beşiktaş/İstanbul

Konuşmacılar:

-Pelin Ülker / Cargill Yönetim Kurulu Başkanı Asistanı
-Menekşe Ahbab / HP Enterprise Afrika ve Yunanistan GM Asistanı
-Nuray Çağlar / Sabancı Holding CEO Yönetici Asistanı
-Ratibe Gönüllü / Sanofi Executive and Business Assistant
-Sesin Yakar / Ciner Group Executive Assistant to CFO
-Gizem Algaç / Ağaoğlu Şirketler Grubu Senior Executive Assistant
-Nükhet Kalmuk / Sütaş Executive Asistant to Board Member
-Nedim Saban / Sinema ve Tiyatro Sanatçısı- Davranış Bilimleri Uzmanı
-Mert Aydıner / Academy Neuro Kurucu
-Ferhan Erginer / Davranış Bilimleri Uzmanı
-Aysem Tanla / Peak Games Executive Assistant to CEO

-Derya İpek / Renault Orfin Finans Executive Assistant
-Oya Koçlar / Marsh & McLennan Companies Executive Assistant
-Burcu Akkoyunluer / Kipas Holding Executive Assistant
-Yaprak Korkmaz / Altıparmak Gıda Executive Assistant
-Ayşegül Bekar / Das Otomotiv ve Jeneratör Yönetim ve İcra Kurulu Başkanı Asistanı
-Ceylan Edin / Wittur Asansör Executive Assistant
-Yüce Bilge Ceylan / Comparex Turkey Executive Assistant to CEO
-Özlem Kır / Odea Bank Yönetici Asistanı
-Olcay Baytan / Kesir Mühendislik İnsan Kaynakları Müdürü
-Ceylan Gönen / UBM EMEA (Istanbul) Executive Assistant

Seminerler

İşletmeler İçin Kişisel Verilerin

Korunması Kanunu

17 Aralık 2016

Durgun Dönemlerin Reçetesi: Bütçe Uygulamaları ve Revizyon Kriterleri

17 Aralık 2016

Her Yöneticinin Bilmesi Gereken Temel Finansal Bilgiler

14-15  Aralık 2016

Zor Müşteri & Zor İnsan İlişkileri Ve İletişim Yönetimi

22 Aralık 2016

Dijital Dünyada İtibar Yönetimi ve Kriz İletişimi

23 Aralık 2016

Satış ve Satınalma Yöneticileri İçin Sözleşmeler Hukuku

22 Aralık 2016

Detaylı Bilgi ve Kayıt İçin 0 216 422 9595 / 0 555 422 9595

Her bir programımızın maksimum katılım kişi kontenjanı 15 kişi ile sınırlıdır ve kayıtlarımız öncelik sırası ile alınmaktadır.
Programlarımızda tüm eğitim materyalleri ve dökümantasyonu, ara ikramlar ve açık büfe öğle yemekleri ücretlerimize dahil olup katılan tüm katılımcılarımıza eğitmenimiz ve kurumumuz onaylı katılım sertifikası tanzim edilmektedir.
Her Ay Yenilenen ve Gelişen Tasarımlarla Revize Olan Tüm Eğitim Programlarımızı Kurumunuzun Bulunduğu İl ve Lokasyonda, Sizin Planladığınız Tarihlerde İşletmenize Özel Olarak Gerçekleştirmekteyiz.
Toplu katılım, Şirkete Özel eğitim ve Erken Kayıt avantajlarımızdan faydalanmak için lütfen kayıt yetkililerimizle görüşünüz.
Tüm eğitim programlarımız lansman içeriği üzerinden gelen taleplerle şekillendirilmekte beklentilere istinaden katılımcılara özel hale getirilmektedir.
Her organizasyonumuzda katılımcılarımız eğitmenlerimiz ile konu ile ilgili karşılaştıkları gündelik problemleri paylaşabilme ve çözüm bulabilme imkanına sahip olmaktadır.
Kurumsal gelişiminize katkıda bulunacak her eğitim içeriğinde şirketinize ve çalışanlarınıza özel program geliştirilmekte ve eğitim içerikleri benzersiz hale getirilmektedir.

Unsubscribe

Tarafınıza 8:52:23 AM 12/12/2016 tarihinde davet bilgisi amacıyla gönderilmiş etkinlik bültenimizi gelecekte almak istemiyor ya da farklı bir kanala yönlendirilmesini istiyorsanız lütfen maille bildiriniz.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Pour publier un message, envoyez-le à :

_________________________

adetrap.traput@blogger.com

_________________________