Lorsqu'un homme mange ,boit, jouit des resultats de son travail, c'est un Don de Dieu ....................

mercredi 2 octobre 2019

Web sitenizin tasarımına talibiz..

 

Merhabalar,

Web sitenizin tasarımına talibiz..

ELİV AJANS olarak, firmaların yapısına ve ihtiyacına uygun tanıtım ve tasarım hizmeti veren bir butik bir iletişim ajansıyız.
Bünyemizde bulunan deneyimli reklamcılar, profesyonel tasarımcılar, pazarlama uzmanları ve kurumsal iletişimciler ile size tanıtım, pazarlama ve iletişim hizmetlerini bir arada sunuyoruz.

  • Kurumsal Marka kimliğini geliştirir,
  • Pazarlama tanıtım materyalleri üretir, strateji geliştiririz,
  • Etkili görsel tasarımlar yapar,
  • Dinamik web sitesi tasarlarız,
  • Tanıtım ve pazarlama iletişim süreçlerinizi yönetir,
  • Reklam ve tanıtım etkinlikleri düzenleriz.
NELER YAPIYORUZ?

Tanıtım ve pazarlama süreçlerinizin her aşamasında yer alarak markanızın pazar lideri olmasını sağlamak ve satışlarınızı artırmak için birlikte çalışmayı öneriyoruz.
 
Olumlu geri dönüşlerinizi bekler, iyi çalışmalar dileriz.

ELİV AJANS
Kurumsal İletişim, Tanıtım ve Danışmanlık
T: +90 (212) 807 06 90  |  info@elivajans.com

 

Copyright © 2019 ELİV AJANS KURUMSAL İLETİŞİM, TANITIM VE DANIŞMANLIK, All rights reserved.
ea

Our mailing address is:
ELİV AJANS KURUMSAL İLETİŞİM, TANITIM VE DANIŞMANLIK
Bağdat Caddesi 11/28 Kızıltoprak / İstanbul
İSTANBUL 34535
Turkey

Add us to your address book


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.

Email Marketing Powered by Mailchimp

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Pour publier un message, envoyez-le à :

_________________________

adetrap.traput@blogger.com

_________________________