Lorsqu'un homme mange ,boit, jouit des resultats de son travail, c'est un Don de Dieu ....................

lundi 19 mars 2018

İş Disiplini Ve Verimlilik

İletinin içeriğini görüntülemekte sorun yaşıyorsanız lütfen buraya tıklayın . İleti tarayıcınızda açılacaktır.


İş Disiplini ve Verimlilik

Eğitim Tarih: 28 Mart 2018

Detaylı Bilgi ve Kayıt İçin Tıklayınız

Detaylı bilgi ve kayıt için: 0216.358. 01.48 – 0216.225. 83.27

Eğitmen: Erim HISIM

Konu Başlıkları

  • İş
  • Disiplin
  • Verimlilik & Etkinlik
  • Güven Ve Başarı
  • İlk Ve Son Ders
  • Mutluluk Ama Nasıl
  • Ne İstediğini Bilmek
  • Kimiz Biz
  • Kimiz Biz 2
  • Formülle Kimiz Biz
  • Tatil Ve Ertesi
  • Hayattaki Tek Gerçek…
  • Bekleme
  • planlaMA
  • odaklanMA
  • Yasemin Dengesi
  • Prensi Mi Beklesek Oyunu


Kurumunuza Özel Eğitim Talebi için: 0216.358.01. 48 – 0216.225.83. 27


Eğitim katılım bedeli 550 TL+KDV (%18) dir.
Katılım için Kayıt Formu doldurulması ve tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Eğitim katılım bedeline, gün boyu cafe break, öğle yemeği, eğitim dokümanları ve katılım sertifikası dahildir.

Arkhe.Eğitim
FSM Mah. Poligon Sok. Buyaka İş Kulesi Kule:3 Daire: 1-2-3-4 Ümraniye | İstanbul
Mersis No: 49 46337943829674

ARKHE EĞİTİM DANIŞMANLIĞI İLETİŞİM SAN. VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ. tarafından adresinize gönderilen iletileri almak istemiyorsanız lütfen buraya tıklayın .
powered by KREA @ http://KREA.Digital

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Pour publier un message, envoyez-le à :

_________________________

adetrap.traput@blogger.com

_________________________