Lorsqu'un homme mange ,boit, jouit des resultats de son travail, c'est un Don de Dieu ....................

jeudi 8 mars 2018

Müşteri İtirazları ve Müzakere Becerileri

İtiraz Karşılama ve Müzakere Becerileri
Eğitim Tarih: 16 Mart 2018

Detaylı Bilgi ve Kayıt İçin Tıklayınız

Detaylı bilgi ve kayıt için:0216 358 01 48 – 0216 225 83 27

Eğitmenler: Ufuk KOÇ / Koray İNAN
Eğitim müşteri, tedarikçi, ast-üst gibi farklı paydaşlarla yaşanan, iş süreçlerinde kişileri zorlayan, geri adım attıran, bir şeyleri çabuk kabullenmelerine sebep olan faktörleri bulup, onlara karşı ikna edici yöntem ve taktikleri geliştirmeyi hedefler.

Konu Başlıkları

• Bir Pazarlık Oyunu Ve Değerlendirmesi
• Müzakere Becerileri Envanteri Ve Değerlendirmesi
• Temel Ve Mutlaka Bilinmesi Gereken Kavramlar (Taviz, Uzlaşma, Diplomasi, Pazarlık, BATNA, Çerçeve, Allosantrizm, Pozisyon, Çıkar...)
• Müzakerenin Silahı: Hazırlık Ve Hazırlık Yöntemleri
O Analitik Teknik: Spor Salonu Vakası
O Joharinin Penceresi Ve Oyun Teorisi Müzakerede Nasıl Kullanılır?
• Pazarlık Oyununun Hazırlık Kapsamında Yeniden Gözden Geçirilmesi
• Kendini Ve Karşı Tarafı Anlamak: İki Taraflı Analiz
• İkna Edici Sert Ve Yumuşak Yöntemler İçin Pratik Reçeteler:
O Gülümseyen Kobra
O Poker Surat
O Sorgucu
O Tacizci
• En İyi Alternatif Çözüm Yaratma (BATNA)
• Yaygın(Kirli) Müzakere Tarzlarına Karşı Taktikler
• Müzakere Vakalarını Birlikte Çözme
• Müzakere Oyunları
• Satışta İtirazlar Nasıl Ele Alınmalı?
• İtirazlar Karşısında Sergilenecek Tavır Ve Tutum.
• İtirazın Karşılanması Süreci Ve Örnek Uygulamalar
Kurumunuza Özel Eğitim Talebi için: 0216 358 01 48 – 0216 225 83 27
Eğitim katılım bedeli 650 TL+KDV (%18) dir.
Katılım için Kayıt Formu doldurulması ve tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Eğitim katılım bedeline, gün boyu cafe break, öğle yemeği, eğitim dokümanları ve katılım sertifikası dahildir.
Arkhe Eğitim
FSM Mah. Poligon Sok. Buyaka İş Kulesi Kule:3 Daire: 1-2-3-4 Ümraniye | İstanbul
Mersis No : 4946337943829674
ARKHE EĞİTİM DANIŞMANLIĞI İLETİŞİM SAN. VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ. tarafından adresinize gönderilen iletileri almak istemiyorsanız lütfen buraya tıklayın .
powered by KREA @ http://KREA.Digital

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Pour publier un message, envoyez-le à :

_________________________

adetrap.traput@blogger.com

_________________________