Lorsqu'un homme mange ,boit, jouit des resultats de son travail, c'est un Don de Dieu ....................

vendredi 14 septembre 2018

Kurumsal Akademiler Akreditasyon Standartları


Kurumsal Akademi Akreditasyon Standartları

Eğitim Tarih: 28-29 Eylül 2018

Detaylı Bilgi ve Kayıt İçin Tıklayınız
Detaylı bilgi ve kayıt için: 0216 3 58 0 1 48

Amaç

Bu çalışmanın hedefi Kurumsal Akademileri 'İyileştirmek 'ten ziyade onları 'Dönüştürmek' tir ve akreditasyonu da sistematik değişiklikleri mümkün kılacak bir araç olarak kullanmalarını sağlamaktır.

İçerik

  • Dönüşümsel  Akreditasyon Tamamen Farklı Bir Yaklaşım Sunuyor.
  • Neden?
  • Öğrenme" İle İlgili Kavramımız
  • Nasıl "Göründüğü",
  • Nasıl Beslendiği Ya Da Ket Vurulduğu,
  • Nerede Ve Nasıl Gerçekleştiği ,
  • Öğrenme-Odaklı Bir Organizasyon Olmanın Anlamı
  • Ulusal-Uluslarası Tanınırlık

İşletme Körlüğü Çözümünde Kurum İçi Farkındalık

Eğitim Tarih:
03 Ekim 2018

İçerik

  • İşletme Körlüğü Ne Anlama Gelir?
  • Çalışanlarda Oluşan Tükenme Sinyallerini Belirlemek
  • Sarıyı Kırmızıya Çeviren Sorunlu Çalışanlarla İletişim
  • Silo Sendromu Örnekleri
  • Bütüne Bakıp Detayları Görebilmek
  • Detaylardan Bütünü Anlayabilmek
  • Kırmızı Ve Mavi Hatalar
  • Kişisel Farkındalık
  • Krizler Adım Adım Gelir
  • Alternatif Kriz Planları
  • Her Çalışan Şirket Sahibidir ' Case Study '
  • Şirketimi Nasıl Görüyorum Oyunu ' Case Study '
  • Motivasyon Neden Düşer? Sebepleri Bulmak
  • Tükenmişlik Sendromu Önlemleri
  • Algıları Açmak
  • Paradigmadan Uzaklaşan Kurum Anlayışı
  • Kurumsal Kimlik Bilinci Önerileri


Kurumunuza Özel Eğitim Talebi için: 0216 3 5 8 0 148


Katılım için Kayıt Formu doldurulması ve tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Eğitim katılım bedeline, gün boyu cafe break, öğle yemeği, eğitim dokümanları ve katılım sertifikası dahildir.

A rkh e E ğitim
FSM Mh. Poligon Sk. Bu yaka İş Kulesi Kule:3 Daire: 1-2-3 -4 Ümraniye | İstanbul
Mersis No: 49463 37943829674

ARKHE EĞİTİM DANIŞMANLIĞI İLETİŞİM SAN. VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ. tarafından adresinize gönderilen iletileri almak istemiyorsanız lütfen buraya tıklayın .
ValuEmail, elektronik mesajlaşma servis sağlayıcısı +90 212 275 4332

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Pour publier un message, envoyez-le à :

_________________________

adetrap.traput@blogger.com

_________________________